Retail Energy kjøpte SeeYou AS i 2014 som gjorde vårt Retail Marketing miljø helt unikt i Norden, å koble innsikt og analyse til en integrert del av våre kreative- og konsultative prosesser. SeeYou har hatt en veldig positiv utvikling de siste årene og har befestet sin posisjon som landets ledende mystery shopping byrå. Ved å […]
Les merTorsdag 31. august fylte vi lokalene våre for frokost og faglig påfyll, sammen med kunder, kontakter og samarbeidspartnere. Tusen takk til alle som kom! Vi i Retail Energy & SeeYou delte spennende case og innsikt: God kommunikasjon gir god effekt og flytter varer ut av butikk – basert på god innsikt Shopper innsikt basert på […]
Les merUten selgende kommunikasjon i butikk, mangelfull betjening og lite engasjement i salgssamtalen – er du garantert lav omsetning påpeker Tom-Erik Andersen (Retail Energy) og Ann-Kristin Mork (SeeYou).
Les merVi fortsetter suksessen med frokostseminar, og inviterer til et nytt frokostseminar 31/8 2023. Her deler vi rykende fersk innsikt inne shopper marketing, samt det nyeste inne AR og In-Store communication. Vi åpner dørene i Prof. Dahlsgt 8 kl 8:30 og håper så mange som mulig har lyst til å komme på en faglig frokost hos […]
Les merTorsdag 28. april ble kåringen i Kundeserviceprisen 2023 gjennomført. Over 200 deltakere fra bedrifter i hele landet var samlet til faglig, sosialt og feiring på Rebel i Oslo. Jon Hammersmark fra Kompani Lauritzen og Sigurd Granmark, foredragsholder innen verdibasert ledelse inspirerte deltakerne fra scenen. På kvelden var det duket for fest og utdeling av til […]
Les merRetail Energy/SeeYou og Oculos går sammen om «one-stop-shop» Retail er i store endringer. Dagens kunder har større forventninger enn noen gang til sømløse kundeopplevelser og ønsker magiske øyeblikk gjennom hele kundereisen. Derfor går Oculos, som jobber med personalisert kommunikasjon, og retail-marketing miljøet Retail Energy/SeeYou sammen om å tilby en «one-stop-shop» for helhetlige kundereiser. Slik skal […]
Les merVi hjelper med å skape de beste kundeopplevelsene! SeeYou kjenner retail og kundesentre i Norge. Siden 2002 har vi målt og undersøkt prestasjonene i disse bransjene. Vi vet hva kundene opplever at medarbeiderne sier og gjør. Og vi vet hva de opplever at de ikke sier og ikke gjør. Vi vet hvordan butikkens utforming bidrar […]
Les merI forbindelse med alle utfordringene samfunnet opplever i forbindelse med korona-viruset, har SeeYou lansert en ny og aktuell tjeneste.
Les merTorsdag 7. mai kåret SeeYou vinnerne i Kundeserviceprisen 2020. På grunn av utfordringene med korona-viruset ble kåringen i år digital.
Les merHvordan kan retailere sikre tilfredse kunder? Og hvordan kan Mystery Shopping bidra til en enda bedre kundeopplevelse?
Les merSeeYou bytter rutine for utsendelse av lønnsslipper for alle sine ansatte, og vi ønsker i den anledning å forklare hvordan dette påvirker SeeYous Mystery Shoppere.
Tidligere har du fått tilsendt lønnslipp på epost. Fra 20.september, vil denne ordningen opphøre, og vi vil gå over til en app-basert løsning.
Les merEtter seks år som Head of Customer Communication and Media i konsulentselskapet dunnhumby, blir Håkon Smith Andersen ny daglig leder i Retail Energy.
Les merTakk til alle deltagere på Call Center Dagene som svarte på årets Forventningsundersøkelse
Les merice tok seieren hjem i konkurranse med 142 andre selskap. De oppnådde en score på 89,9%.
Les merDe som fokuserer riktig og investerer i sine ansatte blir morgendagens vinnere.
Les mer