I månedsskiftet november/desember 2022 startet vi Kundeserviceprisen 2023. Er dere klare hos dere? Har dere jobbet med utvikling siden sist?
Les merEndelig kan vi møtes igjen! 28. april 2022 skjer det, på Røverstaden i Oslo! Siste torsdagen i april, fra kl. 12:00 til kl. 22:00, gir vi deg innsikt, fellesskap, forståelse og mat og drikke! I løpet av kvelden kårer vi vinnere i 24 klasser! Og vi kårer «Årets kundesenter – Best i test«! Vi inviterer foredragsholdere fra bransjen. De som er som deg, har headsettet på og tastaturet nært. De […]
Les merAnn-Kristin Mork Fiskebeck er fra 1/1-22 ansatt som ny Daglig leder og Rådgiver i SeeYou AS.
Les merEndelig kommer retailhverdagen tilbake til det mer normale. Pandemien har satt sine spor, aldri har den vanlige butikken fått en større utfordring enn etter det siste halvannet året. Mange bransjer har gjort det usedvanlig bra i denne tiden og det er vel fortjent, men pandemien har utfordret de «gamle salgsmåtene». Det du har lykkes med i fortid er ikke svaret på morgendagens salg til kunder.
Les merHvor viktig er betydningen av et «lokomotiv» innen retail? Med et «lokomotiv», menes en enhet, en butikk eller et opplegg som hele tiden ligger i front, er banebrytende og innovativt. Noe som tester ut nye ideer, konsepter og produkter.
Les merNår vi skriver dette, er Corona-situasjonen fortsatt en stor utfordring for retail. Noen bransjer har «Klondyke», mens andre har en tung hverdag med færre kunder og lavere omsetning. Hvordan blir så 2021 for en bransje som ikke bare må tåle effekten av Covid 19-pandemien, men også utfordringen av den fysiske butikken kontra netthandelsutviklingen. Netthandelen satte rekord i 2020, og det er ikke vanskelig å spå at også 2021 vil vise en ny rekord.
Les mer