Kundeserviceprisen 2019 – Ferdig målt!

12. mars 2019   14:53

Hvem vinner Kundeserviceprisen i 2019?

Mange selskaper har trent og forberedt seg og har som mål å hevde seg helt i toppen i årets Mystery Calling-undersøkelse – Kundeserviceprisen.

«Vi er imponert over hvor seriøst mange kundesentre jobber for å utvikle enda bedre kundeopplevelser fremover. Rapporten fra 2018 med både Forventningsundersøkelsen og egne resultater med benchmarking danner ofte grunnlaget for strategi, trening og utvikling på mange kundesentre», sier daglig leder i SeeYou, Reidar Skorpen.

I 2019, har 143 av de største kundesentrene i Norge blitt målt innenfor 18 bransjer. Det er i år noen færre selskaper som er målt grunnet sammenslåinger og litt endret oppsett, men antall unike kundesentre målt er omtrent det samme. Det ble gjort flere store endringer i 2018 der man gikk over til å måle både på telefon, chat og e-post/kontaktskjema. Dette er gjort også i 2019 og nytt i år er at man også har målt på Messenger for de kundesentrene som har denne tjenesten.

Kåring av klassevinnere og den totale vinneren i Kundeserviceprisen skjer under Call Center-dagene på det nye hotellet Clarion Hotel The Hub i Oslo torsdag 25. april.

Tips en venn eller kollega!
Linkedin

Nytt og nyttig Vis alle ›

Meld deg på vårt nyhetsbrev!