KUNDESERVICEPRISEN «Best i Test» 2016
28. april 2016 21:30
Sunnmørsposten vant med svært høy score på 94,8%.
Årets kundeservicepris, «Best i Test» blant 118 av Norges største kundesentre, ble kåret på Call Center Dagene torsdag 28. april på Quality Hotel Expo på Fornebu. Det ble svært jevnt mellom flere kundesentre og det var små marginer som avgjorde da det i år ble Sunnmørsposten som stakk av med seieren. Det var stor jubel blant de ca. 400 på middagen på kvelden med kåring av de beste kundesentrene innenfor 16 forskjellige bransjer og Sunnmørsposten som den totale vinneren. Det var i år 10 nye kundesentre som deltok i 2016, og det har blitt gjennomført 25 samtaler til hvert kundesenter, totalt 2950 samtaler.
«Sunnmørsposten har gjort det veldig bra i denne testen gjennom flere år, har vist stor interesse for å være med og bli best og har tydeligvis gjort mye riktig i å gi kundene gode kundeopplevelser, sier Daglig Leder i SeeYou, Reidar Skorpen som delte ut årets pris. Vi er imponert over det arbeidet Sunnmørsposten har gjort over flere år og kundene setter tydeligvis god pris på den gode kundeservicen og kundeopplevelsen de har fått av Sunnmørspostens ansatte på kundesenteret.»