Kundeserviceprisen 2012
Ishavskraft vinner av Kundeserviceprisen 2012
Ishavskraft vinner av Kundeserviceprisen 2012
I månedsskiftet november/desember 2022 startet vi Kundeserviceprisen 2023. Er dere klare hos dere? Har dere jobbet med utvikling siden sist?
Les merEndelig kan vi møtes igjen! 28. april 2022 skjer det, på Røverstaden i Oslo! Siste torsdagen i april, fra kl. 12:00 til kl. 22:00, gir vi deg innsikt, fellesskap, forståelse og mat og drikke! I løpet av kvelden kårer vi vinnere i 24 klasser! Og vi kårer «Årets kundesenter – Best i test«! Vi inviterer foredragsholdere fra bransjen. De som er som deg, har headsettet på og tastaturet nært. De […]
Les merDette er en god start på en kundedialog. En kunde som vil bli kunde, som trenger litt informasjon og gjerne vil ta et valg om leverandør. Det betyr dessverre ikke at det alltid lykkes kunden å bli kunde.
Les merSnart 2 måneder inn i Kundeserviceprisen 2021 kan vi se flere interessante ting. Noe av det vi lurte på før vi startet, var om vi ville se utslag i resultatene som kunne knyttes til situasjonen med korona og hjemmekontor.
Les merVi er alle forskjellige og det betyr at vi også har forskjellige opplevelser av hva som gir oss følelsen av å bli verdsatt. Når produkter og tjenester blir likere og likere, vil denne opplevelsen bli enda viktigere for kundene.
Les merEn av de store og viktige diskusjonene i kundeservice handler om chat, med menneske eller maskin. Hva er best? Hva er mest effektivt? Og hva gir de beste kundeopplevelsene?
Les merDet er spørsmålet! Og etter 2 uker viser resultatene i Kundeserviceprisen 2021 tydelig at kundebehandlerne ikke er sikre på om de skal spørre kunden om noe eller ikke. En gjennomsnittlig score på 70,3 viser et stort potensial.
Les merÅ være en vinner i 2020 har ikke vært som i andre år. En vinner trenger en hyllest og det er ikke så lett å få når vi ikke kan samles.
Les merÅ være kundebehandler er tøft. Du skal lære deg masse om de produktene og tjenestene dere leverer og lever av og du skal formidle denne kunnskapen til en lang, lang rekke kunder, hver dag.
Les merI løpet av noen lange måneder har kundeservice, om mulig, blitt enda viktigere! Når det å møte opp personlig blir utfordrende, øker bruken av telefon, e-post, chat og Messenger. Og da, øker presset på kundebehandlerne.
Les merVi skriver august 2020. Året vi husker lenge. For over 5 måneder siden slo alvoret innover oss på måter de fleste aldri hadde opplevd. Mange måtte være sammen alene.
Les merHva skiller de beste fra de nest beste? Hva skal til for å vinne Kundeserviceprisen og dermed levere gode kundeopplevelser til alminnelige kunder? Og hvorfor vant ice mobil Kundeserviceprisen 2020?
Les merKreativitet er bra, variasjon er skummelt. Kundeopplevelsen du får avhenger ofte av hvilke kontaktmåter du benytter. Hvilken er din favoritt?
Les merKundeserviceprisen 2020 startet i månedsskiftet november/desember i 2019. Siden den gang har Mystery Shoppere fra SeeYou kontaktet 181 kundesentre totalt 4319 ganger. Nå deler vi innsikt fra undersøkelsen.
Les merTorsdag 7. mai kåret SeeYou vinnerne i Kundeserviceprisen 2020. På grunn av utfordringene med korona-viruset ble kåringen i år digital.
Les merVåren 2020 har blitt en spennende og utfordrende periode for mange. Spesielt kundesentrene har møtt, og måttet takle, mange nye utfordringer. Disse nye rammebetingelsene tar vi høyde for når vi nå kårer vinnerne i Kundeserviceprisen 2020.
Les merI Kundeserviceprisen 2020 undersøker vi kundeopplevelsen nye, privatkunder får i møtet med 181 kundesenter. Det er 23 klasser, eller bransjer om du vil, i Kundeserviceprisen 2020.
Les merVi passerer halvveis i løpet av denne uken! Ingenting er avgjort ennå, selv om det er tydelige forskjeller på resultatene så langt. Hvilke som er «på pallen» endres fra dag til dag.
Les merEr det dere? Eller deres argeste konkurrent? Uansett kan dere nå vinne en ekstra premie!
Les merEndelig er Kundeserviceprisen 2020 i gang! Vi gleder oss nesten like mye som vi gjør til jul og vi er spente på hvordan endringene som er gjort for å gjøre Kundeserviceprisen 2020 enda bedre og
enda mer relevant slår ut.
ice tok seieren hjem i konkurranse med 142 andre selskap. De oppnådde en score på 89,9%.
Les mer