Norsk Tipping til Retail Energy

29. april 2015   10:10

Blant flere rådgivningsbyråer i forbindelse med satsing i retail valgte Norsk Tipping denne uken Retail Energy som ny samarbeidspartner. Rammeavtalen vil løpe over 3 år.

Denne bloggposten Norsk Tipping til Retail Energy ble opprinnelig publisert på RED Gruppen.

Retail Energy skal levere tjenester med fokus på sisteleddet som: «At en av landets mest prestisjetunge annonsører og reklamekjøpere har valgt oss som samarbeidspartner, forsterker bare ytterligere vår tro på hvordan vi utvikler smart, effektiv og god kommunikasjon», sier daglig leder i Retail Energy, Sigurd Herrlin Sørensen.

Sterkt retailmiljø

Retail Energy kjøpte SeeYou i desember 2014 og sammen utgjør de nå et av Norges sterkeste miljø innenfor kommunikasjon, analyse og rådgivningstjenester med fokus på retail og merkevarebygging. «Vi skal bidra til å gi Norsk Tipping bedre innsikt gjennom å måle og analysere kundeadferd- og opplevelser i sisteleddet», sier Knut Holthe i SeeYou. Kjerneteamet mot Norsk Tipping består av Knut Holthe, Rådgiver, Sturla Hammer, Rådgiver, Sigurd Herrlin Sørensen, Rådgiver og Birgitte Horn, Prosjektleder.  « Norsk Tipping har som mål å forsterke sisteleddsatsningen i fysisk handel, og har nå inngått en rammeavtale knyttet til denne satsningen i våre fysiske kanaler som består av nesten 4000 tradisjonelle kommisjonærer og 2400 utsalgssteder for Spill i kasse. Vi har valgt en samarbeidspartner i Retail Energy som har spesialkompetanse og tilgang til hensiktsmessige verktøy, særlig innenfor områdene shopper- og forbrukerinnsikt, ulike salgsfremmende aktiviteter i sisteledd, butikkoptimalisering og konseptutvikling», sier Konseptansvarlig i Norsk Tipping Anne Britt Sageng. Retail Energy AS leverer reklame- og kommunikasjonsløsninger for kjeder, butikker og merkevarer som selger varer og tjenester gjennom fysiske og digitale butikker. SeeYou AS er et selskap som måler kundeopplevelse på flere områder i det norske markedet;  Mystery Shopping, Kampanje evaluering, Mystery Calling, Mystery WEB, kundestrømsanalyse, konseptsjekk, prisundersøkelser og intervjuer. Selskapet har over 4000 observatører over hele Norge.   Kontaktpersoner: Sigurd Herrlin Sørensen, Daglig leder i Retail Energy og styreleder i SeeYou – Mob.tlf: 930-42430 Anne Britt Sageng, Konseptansvarlig Norsk Tipping – mob.tlf: 482-11833 Denne bloggposten Norsk Tipping til Retail Energy ble opprinnelig publisert på RED Gruppen.
Tips en venn eller kollega!
Linkedin

Nytt og nyttig Vis alle ›

Meld deg på vårt nyhetsbrev!