Stor interesse for rapport fra Kundeserviceprisen!
29. juni 2018 09:35
SeeYou er for tiden rundt hos mange kundesentre og presenterer rapport fra årets undersøkelse der 153 selskaper ble målt.
Kundeserviceprisen 2018 ble en stor suksess. 153 av Norges kundesentre ble målt, og i år ble alle kontaktet både på telefon, chat og kontaktskjema/epost. Alle som ble målt kan kjøpe rapport som inneholder blant annet:
Forventningsundersøkelsen
- Hva private forbrukere forventer når de kontakter et kundesenter
Benchmarking
- Benchmarking i hver av de 18 bransjer
Rapport
- Detaljert rapport på hvert kundesenter
Svært mange kundesentre har kjøpt rapporten og SeeYou er for tiden rundt og presenterer denne med stor suksess. Rapporten gir et godt grunnlag for videre utvikling av kundesenteret og de ansatte.
Er du interessert i rapporten for ditt kundesenter? Ta kontakt med en av våre rådgivere!
Husk å melde deg på vårt nyhetsbrev til høyre på siden her!